Aplikacija za urnik je nenehno v delu in veseli smo vseh konstruktivnih mnenj in poročil o napakah. Preberite si, kako se obnašati glede na napako, na katero ste naleteli.
Če ste naleteli na napako, ki onemogoča osnovno funkcionalnost urnika (npr. na urniku ni predmetov, stran se sesuje pri nalaganju, …), prosimo, pišite na kontakt.afurnik@aflabs.si. Napako se bomo potrudili čim prej odpraviti. Prosimo, da podrobno opišete, kaj ste na strani počeli, kaj ste pričakovali, da naj bi se zgodilo in kaj se je zgodilo. Če je možno, vključite sliko zaslona in skopirajte tekst morebitne napake ter povejte, kako naj napako ponovimo, saj jo bomo tako lažje in hitreje odpravili.
Če ste naleteli na tehnično nepravilnost na strani (npr. prekrivanje podatkov, slaba berljivost, ne morete klikniti na kakšen gumb, rezervacije se narobe sortirajo, …), prosimo, pišite na kontakt.afurnik@aflabs.si. Kot v primeru kritične napake, podrobno opišete, kaj ste na strani počeli, kaj ste pričakovali, da naj bi se zgodilo in kaj se je zgodilo. Če je možno, vključite sliko zaslona in skopirajte tekst morebitne napake ter povejte, kako naj napako ponovimo, saj jo bomo tako lažje in hitreje odpravili.
Če ste naleteli na vsebinsko napako (npr. vaše rezervacije ni na seznamu, predmeta, ki ga izvajate, ni na urniku, ali pa je v napačni učilnici/terminu, …) se obrnite na odgovorno osebo na vaši fakulteti (kontakt.afurnik@aflabs.si), ali pa, v primeru rezervacij, na pripadajoči referat. Če ste študent, pišite izvajalcu predmeta, pri katerem je težava.
Želimo si, da bi bila aplikacija čim bolj uporabna, zato smo veseli novih predlogov s strani uporabnikov. Urnik je enostaven in ne podpira:
Če imate predlog funkcionalnosti, ki bi za čim več ljudi izboljšala uporabnost urnika, lahko pišete na kontakt.afurnik@aflabs.si. Nove funkcionalnosti bodo implementirane ob priliki po vrstnem redu, ki si ga izberejo razvijalci.